Why me?
Deze zin zette me aan het denken. Eigenlijk heel logisch, maar in mijn bedrijf is het de essentie. Vaak krijg ik de vraag: ‘Maar wat doe je dan eigenlijk precies allemaal?’. Om dat te verduidelijken heb ik hieronder een overzicht gemaakt van hoe ik te werk ga.
Zo ga ik te werk:
1. Jij neemt contact met mij op. Dit doe je door me te bellen, via WhatsApp, Facebook, Instagram, mail of via het contactformulier op mijn website. Tijdens het eerste contact wil ik een globaal beeld krijgen van jouw wensen.
2. We plannen een gratis kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek bespreken we alle facetten van jouw feest. Bijvoorbeeld over de catering, dranken, decoratie, een thema, locatie, gasten, muziek en entertainment. Dingen waar je zelf nog niet aan gedacht had, die bespreken we. We leren elkaar letterlijk kennen. Jij ziet wie ik ben en ik leer meer over jou. Wie je bent, wat je belangrijk en mooi vindt op jouw feest. Ook bekijken we de locatie. Is dit bij jou thuis of ergens anders?
3. We voelen een wederzijdse klik en gaan met elkaar in zee.
4. Ik ga mijn plan uitwerken aan de hand van jouw wensen. Tijdens het organiseren van jouw feest vraag ik jou bij twijfel om je mening. We hebben regelmatig contact en ik houd je op de hoogte van de gang van zaken. Dit contact kan verlopen via e-mail, WhatsApp of telefonisch. Net wat bij jou past.
5. De dag van jouw feest is aangebroken. Waarschijnlijk ben ik al enkele dagen op locatie om alles klaar te zetten. Het enige wat jij hoeft te doen: genieten, kletsen, eten, drinken en eventueel een dansje wagen. De rest doe ik. Binnen mijn netwerk heb ik een heleboel geweldige dames en heren die mij tijdens het evenement (afhankelijk van het aantal gasten) goed kunnen ondersteunen.
6. Jij bent relaxt en gelukkig, omdat je een voldaan gevoel hebt over de avond, eindelijk weer eens hebt kunnen bijpraten met alle mensen die er waren en achtergelaten wordt in een schoon en opgeruimd huis. Je hebt een onvergetelijke dag gehad en hier niets voor hoeven doen.
Uniek
Ieder feest is weer anders zoals ieder mens uniek is. Daarom is bovenstaande lijst nooit helemaal compleet.
Het is lastig om over jezelf te zeggen waar je goed in bent. Het is makkelijker om je allerbeste best te doen en daarna anderen aan het woord te laten. Onderaan deze blog heb ik een aantal reacties van klanten geciteerd om hun gevoel over te brengen.
Het allerbelangrijkst is dat IK het werk doe. En niemand anders. Jij hoeft niks te doen. Je partner of (schoon)moeder kan lekker rustig gaan zitten. Hieronder een puntsgewijs overzicht van de taken die ik jou uit handen neem:
- GRATIS persoonlijke kennismaking;
- Inplannen van contact- en overlegmomenten met jou;
- Het regelen van de catering en de inkopen van bijvoorbeeld de taart en dranken;
- Locatiebezoek en inventarisatie;
- Organisatie, planning en uitvoering
van jouw evenement;
- Decoratiemateriaal inkopen, eventueel persoonlijk decoratiemateriaal maken;
- Decoratie klaarmaken en ophangen of klaarzetten;
- Persoonlijk, verrassend aspect toevoegen;
- Muzikant, DJ of band regelen;
- Entertainment op maat;
- Inlichten van jouw buren i.v.m. eventuele geluidsoverlast;
- Behartigen van speciale wensen, zoals bijvoorbeeld dieetwensen of een oprit voor iemand in een rolstoel;
- Parkeergelegenheid regelen;
- Technische apparatuur leveren, klaarzetten en aansluiten;
- Bij jouw evenement passende gastdames of -heren inzetten;
- Ontvangst van jouw gasten;
- Verzorging van het totale horeca aanbod;
- Verantwoordelijk voor een goed verloop van de avond, timemanagement, troubleshooter;
- Passend vervoer;
- JIJ (en jouw geliefden) op de eerste plaats;
- Goodiebags of andere bedank- of afscheidscadeautjes maken en uitdelen;
- Afwas, opruimen en schoonmaken.
Lijkt het je iets? Of denk je dat mijn concept past bij jouw (catering, entertainment, muziek)bedrijf? Neem dan contact met me op. Benieuwd naar wat ik tot nu toe heb gedaan? Bekijk dan mijn portfolio.
Hieronder nog een aantal recensies die klanten op mijn website hebben achtergelaten, gewoon om een beeld te scheppen met wat voor gevoel ik jou graag achterlaat.
Fijne donderdag!
"Florien is de perfecte gastvrouw: energiek, georganiseerd, enorm sfeerverhogend en vol enthousiasme. Ze neemt iedereen mee in het feestgedruis, is ontzettend benaderbaar en tegelijkertijd erg professioneel. Ze maakt van een feest écht iets heel bijzonders." - Louise, Onderdendam
“Met zó een persoonlijkheid wordt elk evenement een feestje! Er is werkelijk aan ALLE details gedacht.” - Saskia, Delft
“Alles verliep zó gladjes, als gast kreeg ik niets mee van de organisatie! Ik heb me volop verzorgd gevoeld en had er alle vertrouwen in dat het goed kwam. Onze vrijgezelle vriendin heb ik erg zien stralen en genieten!” Nynke - Groningen
"Onopvallend toch overal aanwezig. Overzicht en goede timing. Natuurlijke klantvriendelijkheid." - Maarten, Groningen
"Ik heb dit weekend een Gin Tonic party laten organiseren door Your Flow Events. Ondanks dat ik kritisch kan zijn, zijn mijn verwachtingen enorm overtroffen. Alles wordt geregeld. En dan ook echt alles. Dikke aanrader dus!" - Menno, Groningen
"Goed georganiseerde baby shower met verrassende aspecten. Ik kan haar zeker aanraden!!"
- Nienke, Groningen
"Wat een prachtig feest hebben wij gehad! Mede dankzij alle lieve gasten, Florien van Your Flow Events en het mooie weer!" - Ellicia, Haren